Cekker

Piac mustra - Komjádi uszoda

2016. március 20. 16:28 - mariannbog

Amióta felköltöztünk szeptember végén, azóta szeretnék kilátogatni a Komjádi uszoda előtti termelői piacra. Most kínálkozott az alkalom, hogy ezen a napsütéses szombat délelőttön nekiveselkedjek annak a kemény 500 méternyi útnak és megnézzem magamnak a parkolóban helyet kapó vásárt.

Azt már elsőre megállapítottam, hogy a fröccsöntött műanyag árus és az olcsó nutella díler innen sem maradhatott távol, de azt hiszem ehhez lassan hozzá kell szoknunk.

Azután végigbandukolva a sorokon, szerencsére több ígéretes eladót is láttam, szép gyümölcsökkel, zöldségekkel, virágokkal, sajtokkal, húsokkal stb. Még napraforgó mézet is találtam, amit gyerekkorom óta imádok, amikor is apai nagyapám házi méhészetének köszönhetően fogyaszthattuk. Sajnos nem sok méhész készíti azonban tisztán, így nem olyan könnyű beszerezni, de most, végre...!:)

Az uszodától távolabb eső sarkon egy nagy stand roskadozott pékáruktól és süteményektől. Nem vagyok egy nagy kenyér fogyasztó (gyakorlatilag nem eszek semmilyen kenyeret), de emellett még én sem tudtam csak úgy elmenni. Jól meg is pakoltam a szatyromat vagy, hogy stílusosabb legyek, a cekkeremet gyökérkenyérrel, almával, retekkel, újhagymával, koktélparival, vajjal (ó ez a legjobb... Tömör gyönyör.), sajtokkal, juhtúróval és egy jókora füstölt húsdarabbal és már indultam is haza az én lustálkodó jövendőbelimhez.

Összegzés: Nem túl nagy piac, elég barátságos, nincs óriási kínálat, de minden amit vételeztem kiváló, úgyhogy 10/7-et szavaznék meg neki. Érdemes megnézni :) (itt található)

 

Szólj hozzá!
Címkék: piac mindennapi

A bejegyzés trackback címe:

https://cekkerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr928506992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása