Cekker

Paleo süteményliszt - Szafi fit

2016. március 31. 10:00 - mariannbog

dscn0271.jpg

Neve: Paleo süteményliszt

Gyártó: Szafi Fitt

Funkció: Liszt

Mellékíz: Nincs

Ára: 500 grammos kb. 1600 Ft

Én itt vettem: www.biocity.hu (2016. 03. 26-án), de vettem már innen is: http://www.dietas-termekek-webshop.hu/ . Ez utóbbinak megvan az az előnye, hogy itt 1 kg-os kiszerelésben is kapható.

Összetevők: kókuszliszt, tápióka liszt, eritrit, szódabikarbóna, citromsav, konjak liszt, stevia

Energia: 100 grammban 199 kcal

Mire használható: Édes sütik készítésére.

Csomagolás hátoldala:dscn0272.jpg

 

Értékelés: Nagyon univerzális, sokféle süti készíthető belőle. Nincs benne útifűmaghéj, úgyhogy annak is jól használható aki nem szereti, kiérzi annak az ízét. A Szafi Fitt termékeknek további nagy előnye, hogy sok kipróbált, bevált recept van kifejezetten ezekhez a termékekhez az e célból működő blogon. Én már készítettem vele kókusztekercset, almás pitét, kakaós piskótát és mind nagyon finom lett:)

 
abszolut.jpg

Ti próbáltátok már? Várom a véleményeteket kommentben!

Egyesítsük tapasztalatainkat!:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cekkerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr258533780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása