Cekker

Köménymagos keksz - RoStar

2016. április 11. 17:00 - mariannbog

dscn0362.jpg

Neve: Dita köménymagos keksz

Gyártó: RoStar

Funkció: keksz

Íz: köménymgos

Ára: elég régen vettem, de ha jól emlékszem 400 Ft körül van. 

Én itt vettem: Auchan (2015.december)

Összetevők: liszt (búzaliszt, teljes búzaliszt, rozsliszt, szójaliszt), nem hidrogénezett növényi zsírok (pálmaolaj), víz, köménymag 3%, búzarost 1,5%, almarost 1,5%, lenmagok, szezámmagok, búzakorpa, búza glutén, perzselt liszt búzamalátából, sűrítőanyag (guar liszt), emulgátorok (szójalecitin, repce), lazító anyagok (ammónium-bikarbonát, nátrium-bikarbonát), jódos só, konzerválószer (nátrium-metabiszulfit) 

Energia: 100 grammban 426,1 kcal

Mire használható: Rágcsálnivaló, snack

Csomagolás hátoldala:

dscn0365.jpg

dscn0364.jpg

Értékelés: Egészségesebb, rostokban gazdag rágcsálnivaló gyanánt vételeztem, ha vendégeink érkeznének, legyen mit kínálni egy pohár bor mellé vagy ilyesmi. Azt kell mondjam, hogy nagyon fogyókúrásnak bizonyult, ugyanis nem fogyasztottuk óriási elánnal, hogy finoman fogalmazzak. Elég sápatag kis kockákkal találkoztam mikor felbontottam, de nem ítélünk elsőre! Belekóstoltam... na akkor már feljogosítva éreztem magam az ítéletre: ez szerfelett vacak! Nem ropogós, hanem inkább szivacsos az állaga. Magának a tésztának semmi íze, így a kömény az utolsó mentsváruk, ami nem teljesíti a hozzáfűzött reményeket: bántó, durva, nem finom... Összességében: meg lehet enni, de nagyon kétségbeesettnek kell hozzá lenni.

A tartalom:

dscn0367.jpg

 

remes.jpg

Ti próbáltátok már? Várom a véleményeteket kommentben!

Egyesítsük tapasztalatainkat!:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cekkerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr218574882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása