Cekker

Hello világ, itt Mariann!

2016. március 18. 09:39 - mariannbog

Bele is vágok rögtön a közepébe! Igyekszem minél egészségesebben élni, enni, főzni, ... Mindezt úgy, hogy a vőlegényem és a környezetem számára is élvezhető ételeket, sütiket készítsek = olyanokat amikről nem lehet megállapítani, hogy nem cukorral és fehér liszttel készültek. Ez iránti törekvésem során sok terméket és receptet próbáltam/próbálok ki, gondoltam számotokra is hasznosak lehetnek a tapasztalataim.

Ki vagyok én?

27 éves nőnemű marketinges, hobbi szakács, hobbi Szőlőtermesztő és borász menedzser. Hogy jönnek ezek össze? Nincs rá magyarázatom. Love life:)

Miért írom a blogot?

Hogy végre valahol összegyűjtsem a receptjeimet, tapasztalataimat, stb. Az már csak hab a tortán ha másnak is segítségére vannak.

Miről szól a blog?

Röviden: Mindenről amit szeretek. Meglátjuk:)

Milyenek a receptek?

Próbálom minél egészségesebbre venni őket. Lesz ami gluténmentes, lesz ami tojásmentes, lesz ami tejmentes stb. Mivel én nem vagyok  allergiás vagy érzékeny (lekopogomgyorsan) egyikre sem, az alapvető szervező erők nem ezek, hanem a búza finomliszt, fehér cukor, stb kerülése. Ja és az sem baj ha egy szelet nem 1500 kcal...:)

Kellemes nézelődést!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cekkerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr538490444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása